Friday, August 14, 2009

me,ecah,dayah and all my friend!

we are "BEST FRIEND"...aku kenal ecah tuh mase aku lima tahun.. aku "SYG" dyer gler vavi la aku ckp..
kekadang dyer nieh mental mcm aku sikit.. hahaha.. memasing lyn hal diorg jew.. kekadang aku kene tinggal kan kat belakang..
mcm syial je..... ahahha... agak bodoh arr.. hahah
kekadng kan kitorg nieh sewel,huruhara la, hobi kitorg suke mencarut.. hahaha
agak ngok la hahha.. ape kate kalo korg friends nan kitorg kan.. mesty jadik gler mcm kitorg jugak.. nak tahu x ape name friend rara.. ahhah
jap rara g tahu eh.. (ecah,dayah,wawa,nuar,eli,adam,daniel,rara,rauf,montel,irfan,mior,rasyid,achem,haziq,DLL!)
agak bnyk jugak kan mmbr sehidop semati kiter org? hahah setiap minggu mesti kiter org berkumpul lepas tuh g jln2.. naek motor.. jadik rempit seketika.. hahahah.. agak pelik kan nape girl pown merempit jugakk.. tapi kitorg x suke la mat rempit...hahhah...Sape yg mat rempit tuh jgn terase eh.. "I'M SORRYYY!"
kitorg hanye nak bergembira sahahja.. hahahah tapi korg jgn la pkr bkn2 eh.
kitrg mmg dah rapat dari kecil lg... so kiter org dah mcm adek beradk dah hahhha.. besh mmbr reramai.. heeee...
kalo korg kan.. mesti bahagia mcm kitorg jugak. yeaaaaaaa! hahahah jgn la korg nak merempit.. x ade faedah nyer... yg korg dpt nanty dpt penyakit.. menyusah kan PARENTS korg jew.. hahah
im so glad that i have a friends like this... beesssshhhh sngt2..
kalo korg pkr yg kitorg nieh mcm -________- tuh... buzz off la...
jgn nak pkr yg korg nieh bagus sngt.. belar lah.. haahhah fucking shit! damn it.. haha
sory la kalo rara ckp kat korg mcm tuh..ahahhahaha.. kitorg penah konvoi reramai.. penah ke korg wat mcm tuh? mesti x pena kan? sian2.. hahaha.. kelakar2.. nak jadik mcm kiter org ahhah..besh belom cube belom tahu hahah...tu je kowt cite kitorg... jgn pandang rendah kt kitorg eh..
"WE ARE FRIENDS 4 EVER" YEAH!

No comments:

Post a Comment